söndag 3 april 2011

Orly - Olé

Nu är våren här och då blir ju de flesta sugna på lite färg - såklart jag också! Här har vi Olé från Orly som jag köpte förra sommaren.
Visst är det ljuvligt fint? Täcker bra på två lager, lättlackat och torkar helt ok med Mavalas snabbtorkande överlack Mavadry.
Nästan så man blir godissugen... jag blir iaf sugen på sommarens badstränder. Sist jag bar detta var i Spanien förra sommaren, vi har bokat flygbiljetterna redan inför kommande sommar - nästan fyra härliga veckor i solen! Jag längtar jättemycket.

11 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken härlig färg! För att inte tala om hur härligt det låter med 4 veckor i Spanien...

Ninni sa...

Ja, det är härligt - alltihop!
:-)

Nailtastic sa...

Verkligen en vacker och somrig färg! Och fyra veckor i Spanien - nu blev jag avis! :-)

Kerstin sa...

Sjukt fint lack!

Ninni sa...

Japp, min svärmor har litet ett hus där då det kostar oss inte så mycket mer att vara där längre. Älskar att gå därnere i solen.

Emma sa...

Ohh vilket härligt lack, och fyra veckor i spanien lät inte helt fel heller. =)

Ninni sa...

Visst är det!

Wysteriia sa...

Åh vilken underbar nyans :D

Carina sa...

Vilket vackert lack :)

Hihi är inte alls Avis på att ni ska tillbringa nästan 4 veckor i solen, i underbara Spanien ;)

Des sa...

Älskar färgen!

Ninni sa...

:-)