tisdag 30 augusti 2011

Butterfly och nya mascaran

Butterfly från MUS är en skugga jag köpte på någon rea för rätt länge sen. Den har blivit liggande, tror bara jag använt den någon enstaka gång. Men nu tog jag mig i kragen och lät den spela huvudrollen i en mejk. Jag grundade med Hightechlightern Platina från samma märke. Butterfly ligger på yttre delen av ögonlocken här.
Inre delen av ögonlocken och upp till brynet ligger MAC-skuggan Shroom som jag köpte innan semestern. Eyelinern är Magnetism från MAD Minerals. På den här blixtbilden syns Butterfly bättre tycker jag.
 Shroom gillar jag skarpt.
Jag har använt den nya mascaran, dvs Estée Lauders Sumptuous extreme.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Finfint!

Honi sa...

Gillar också shroom, fungerar dessutom bra till annat än bara highlighting :)

Ninni sa...

Tack! Ja, jag börjar se tjusningen med skuggan.