torsdag 9 februari 2012

Favvogloss just nu

Det här läppglanset älskar jag just nu! Det kommer från ett av mina favoritmärken Estée Lauder och heter Pure Color Gloss. Färgen heter Pink Innocense. Jag trivs ju bäst i sånna här beigeskimrande färger.
Jag fotade både med och utan blixt så ni ser hur det ser ut. Det är ganska tjockt i konsistensen och doftar underbart lite åt russin-hållet. Det känns otroligt vårdande på läpparna, faktiskt bättre än många av mina läppcerat. Tack Kerstin för att du handlade detta åt mig, jag har sparat på det ett tag, men kostade på mig att ta fram det häromveckan.
Kolla bara hur fin hylsan är! Det är en fröjd att ta upp detta ur handväskan, känns lyxigt varje gång. Jag ska definitivt köpa fler av dessa läppglans när jag kommer till USA, i Sverige kostar de 280:-/st och i USA ungefär hälften så mycket. Men kolla här, de går att få tag i billigare även från Sverige! Frakten från den shoppen kostar ca 5 pund om jag minns rätt.

Idag gratulerar jag min älskade pappa, Göran, som fyller 70 år! Jag befinner mig nu förhoppningsvis i Frankfurt för vidare färd mot L.A imorgon så jag kan inte träffa honom idag tyvärr, jag tänker på dig pappa!

Jag har lagt in några inlägg medan jag är borta på semester, men det kan bli lite glest de närmsta veckorna.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Jättefint

Lotta sa...

Dessa glans finns även på Ebay för en jättebillig peng, fast som GWP, dvs lite minde förpackning vilket egentligen passar mig bäst då jag snabbt tröttnar på läppglans.

Honi sa...

Hoppas ni får en fin resa! Kika in Milani Liquif'eye Kajaler och NYX Slide on Pencils, bättre har sällan skådats!

Unknown sa...

snyggt! x