tisdag 17 april 2012

En naturlig mejk

Ibland kan man bli sådär ruskigt nöjd med en mejk utan att den är speciellt färgstark eller avvikande. Detta är en av mina favoritkombinationer just nu.
Det är Bare Minerals skugga Polished som ligger på den rörliga delen av ögonlocket, det är den som är mest rosa från mitt tre-pack med High Shine-skuggor.
Närmast brynet ligger L'Orealskuggan Iced Latte. Egentligen så är jag inte så himla förtjust i den för den är lite för svår att få jämn tycker jag. Men om man jobbar lite med den så blir det en fin finish tycker jag. Den är som något mellanting mellan kräm och puder och klumpar sig gärna. Nyansen är oerhört användbar.
Pennan har ni sett flera gånger nyligen, den kommer från Essence och färgen heter Black Knight, den har kommit att bli en riktig favorit. Jag tror inte jag ägde någon mörkgrå penna innan jag köpte den och jag gillar att den är skimrig. Mjuk är den också men sitter ändå bra.
Mascaran kommer från Estée Lauder och heter Sumptuos, jag lovar återkomma om den snart.  Nedan ser ni en swatch av pennan från Essence. Mycket fint skimmer!

4 kommentarer:

Sarah sa...

Vad fint! :)

Ninni sa...

Tack!

Lotta sa...

Mycket fint och klädsamt!

Ninni sa...

Tack! Vad gulligt!