måndag 21 januari 2013

Helt off topic

Jag har kört LCHF i rätt många månader nu och gått ned en del i vikt vilket jag är väldigt glad över, det känns inte lika jobbigt med vårkläderna som det gjorde förra våren. Jag har dessutom helt blivit av med mitt sockerberoende (jo, jag vet att det lätt kan komma tillbaka om man utmanar ödet), men ibland blir jag sugen på något sött iallafall. Inte ofta, kanske nån gång varannan vecka. Köpte de här godbitarna i min senaste beställning från iHerb, de är helt fantastiskt goda till kaffet kan jag rapportera. Jag vill dock inte ens veta vad de innehåller, säkert en massa artificiellt. Men goda - JA!

2 kommentarer:

Linda sa...

Nä, läs inte innehållsförteckningen, för då lär du gråta och slänga den ;-) men du, googla LCHF Bounty, riktigt riktigt gott. Jag kör också LCHF och Bountyvarianten är god, sockerfri och lätt att göra. Gör din kropp en tjänst och skippa Atkins ;-)

Ninni sa...

Haha, ja det låter ju trevligt, man kan ju blanda hembakt och köpt! Kokos gillar jag!