torsdag 29 september 2016

Vill ha

Har ni sett några roliga julkit som ni vill ha ännu? Julen kanske inte är presenterad i butiker ännu, men på nätet vimlar det av olika roliga lanseringar. En palett som jag är sugen på är denna som kommer från Diors Spendor-kollektion. Jag vet inte vad den kostar och jag vet inte om den kommer hit. Jag älskar varenda nyans i den. Om den kommer till Göteborg så ska jag iaf känna lite på den. Paljettmönstret påminner väldigt mycket om en palett som Chanel gjorde för några år sedan, men nyanserna i den lockade mig inte.

4 kommentarer:

Lotta L sa...

Jisses vilken liten skönhet! Så PERFEKT liksom! Kan bara hålla med där, vill ha...

Ninni sa...

Eller hur! Man vill bara äga den!

Kerstin sa...

Herregud så fin! *Hjärögon-emoji* Visst fanns det en liknande för många år sedan, i bara metallic-färger?

Ninni sa...

Precis, den från Chanel. Men den hade inte lika fina färger.