söndag 29 januari 2012

Prenumerationsgåva från DV

Jag tog en prenumeration på Damernas Värld häromsistens. Ofta är jag mer lockad av premierna än av tidningen när jag tecknar prenumerationer. Den här gången fick man med ett provkit från ett av mina favvomärken Clarins. Jag som älskar provkit! I gåvan ingick:
-Röd necessär/sminkväska (herregud hur många necessärer behöver man - kan de inte lägga med en extra produkt istället?).
-Ansiktsvatten Lotion Tonique, aldrig provat.
-Dagkräm Hydra Quench, provat tidigare och gillar skarpt!
-Ansiktstvätt Gentle foaming cleanser, vet inte om jag provat just denna, tror det dock och i så fall gillade jag den även om den sved en smula i ögonen.
-Miniläppstift Jolie Rouge Raspberry, se nedan bilder.
-Mascara Wonder Perfect, ej testat tidigare.
-Litet prov på Skin Illusion foundation, blir kul att testa.
Läppstiftet har jag i fullstorlek och det är ett av mina favvoläppstift, det känns vårdande och är lite transparent på läpparna, precis som jag vill ha det. Visst är det gulligt? Det är så mycket mindre än det som är i fullstorlek.
Jag är mycket nöjd med min prenumerationsgåva. Sa jag att jag älskar provkit? :-)

5 kommentarer:

Shamrock sa...

Jättebra gåva

Ninni sa...

Ja, visst var det! Sånt gillas!

Kerstin sa...

Det var ju en klockren gåva, varför har inte jag sett den? :)

Ninni sa...

Den kanske finns kvar? Annars har jag sett att tidningen Chic har liknande kit fr Clarins som premie.

Carina (TotalBeauty) sa...

Fin gåva :)

Vem älskar inte sådana kit ;)

Är du i USA nu?