onsdag 3 februari 2010

Primo – ett prima gloss



Primo är ett läppglans i tub (10 ml) som kommer från Dermosil. Finns att köpa på www.dermoshop.com för bara 36 kronor. Mycket bra pris! Just nu ser jag även att två av färgerna (Rosa och Karmin) reas ut för endast 26:- så gå in och kolla. Glosset är sådär härligt fett som jag gillar och smakar underbart av melon, som godis. Inget för den som vill ha smaklösa läppglans alltså. Jag har färgen Copper, det ger inte mycket färg på läpparna utan mest glans. Jag älskar detta och ger betyget 5 för att det helt enkelt är perfekt i mina ögon, bra pris, god doft och vårdande på läpparna. Jag gillar inte för starkt färgade läppglans eftersom jag gillar att kladda på mycket och går och gnider läpparna mot varandra under dagen, inte kul att se ut som en clown. Undrar om de andra färgerna smakar likadant. Jag älskar detta och ger betyget 5 för att det helt enkelt är perfekt i mina ögon, bra pris, god doft och vårdande på läpparna.
Har ni några favoriter ur Dermosils sortiment? Tipsa gärna för jag har bara testat nån enstaka mer produkt därifrån och de är inte dyra alls som sagt. Fraktavgiften går på 50:- men om man handlar för mer än 500:- så är den gratis. Läge för sambeställning med mamma eller väninnan kanske?

Inga kommentarer: