söndag 28 februari 2010

Recension Natuvive Almond gentle cleansing creme


Det här är en mild rengöringscreme som inte löddrar. Doften är ganska stark, men jag gillar den och störs inte ett dugg av det. Den är inte särskilt dryg utan man får ta ganska mycket, det i kombination med att tuben bara innehåller 100 ml gör att den inte har varat sådär särskilt länge. Jag gillar egentligen löddrande rengöringar bättre, men de har en tendens att vara för starka för min hy på vintern. Denna tar bort ansiktssminket, men klarar inte att ta bort mascara och ögonpenna något vidare. Men man ska ju använda ögonsminkremover till det iaf. Jag tycker denna var helt ok, om än inte jättebra så den får 3,5 poäng av fem möjliga av mig. Den finns att köpa på Apoteket för 99:-, vilket är ett helt ok pris i mina ögon.

Inga kommentarer: