tisdag 23 februari 2016

Småsaker från Essence och Catrice

Som jag skrev i mitt inlägg om skönhetsshoppingen i Budapest så var den inget vidare faktiskt. Jag köpte inte mycket på denna resan, men några småsaker blev det iallafall. Ovan ser ni de tre smågrejor jag köpte från Catrice och Essence.  Vill ni handla dessa märken så är det dock bättre att åka till Tyskland eller att klicka hem grejorna från Kosmetik4less.
Longlasting Browdefiner är en penselpenna för ögonbrynen, känns lättmålad och ska bli kul att testa.
Mjuk penselspets som ni ser och en lagombrun nyans valde jag, tror det fanns ett par olika nyanser att välja på.
Jag hade ingen krämvit ögonpenna till vattenlinjen hemma så jag slog till på Essence-pennan Eye Candy från vinterkollektionen Winter Wonderful. Får se om den funkar för mig, den känns litegrann för hård och så är jag känslig för att måla vattenlinjen, men skam dem som ger sig.


Slutligen så fick även den här läppoljan från Essence följa med mig hem. Även den kommer från vinterkollektionen Winter Wonderful. Det fanns en ofärgad och en färgad och denna är den som är färgad, även om den ser nästan genomskinlig ut. Doftar och smakar lite åt körsbärshållet.
Tror jag gav kring en hundralapp för alla tre produkterna tillsammans så det var verkligen budgetshopping.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Kul att se vad du köpt! Läppolja låter härligt nu under den kalla tiden.

Ninni sa...

Så tänkte jag också! :-)