måndag 12 september 2016

Tio tomma

Jag tänkte göra om litegrann när det gäller mina tio tomma-inlägg. Detta är t ex sista inlägget som ni ser deodoranter i. Jag kör ju nästan alltid Sanex och hur kul är det att läsa om varje gång? Jag tänkte även ta bort duschkrämer om det inte är så att jag har testat någon som är extremt dålig eller så bra att jag verkligen vill berätta om den. Misstänker att ni håller med mig om att det kanske blir lite mer intressant så, har jag rätt? 
  • Garnier Respons Marvellous oils bodylotion, urskön och doftar ljuvligt, köp! 
  • Clinique Extra gentle cleansing foam, härligt moussig ansiktsrengöring som inte torkade ut men som rengör jättebra. 
  • Eos, typ den hundrade bollen jag gör slut på, kanske även dessa ska utgå ur dessa inlägg? Inte så kul med samma hela tiden.
  • Sanex, presentation onödig som ni kan läsa om ovan. 
  • Björn Axén, repair schampoo, krämigt schampoo med mild doft men jag har i övrigt inget särskilt intryck av denna.  


  • Pur Cosmetics (hittar inte prickarna idag...) Fully Charged Mascara, en av de bästa mascaror jag testat faktiskt! Jag är mycket nyfiken på deras Volume Vixen-mascara också då den vunnit priser. Faktum är att detta märke har otroligt bra grejor och det säger jag inte bara för att jag fått denna som varuprov. 
  • Sinful Colors nagellack i nyansen Dream On, tänkte lacka med detta en dag men det hade torkat ihop så mycket att det inte var värt att tunna ut. Jag har flera liknande så det gör inget. 
  • Today läppcerat, medelmåttigt men billigt, Köpt i Tyskland.
  • Syncrovit Pure Vitamin C anti-age serum. Fick denna lilla flaska i Skincitys julkalender om jag minns rätt. Det är ett serum med vätska och pulver som ska blandas ihop före användning och sen måste man använda det inom tio dagar. Min hud mådde bra under användningen, men jag är inte så förtjust i doften då den är lite metallisk. Har haft flera C-vitaminprodukter från olika märken som doftat så. Inte förtjust tyvärr.
  • Clinique All about eyes serum, minitub som jag fick med nån GWP. Jag har haft detta ögonserum i fullstorlek förut och jag gillar det. Skön metallkula och svalkande serum. 
Lite bonusgrejor för att tömma lådan. Tre sheetmasker varav jag gillade den längst ned till vänster bäst, har t o m köpt ett par till sånna på eBay. Hyaluronsyra är ju godis för huden. Caudaliekrämen minns jag inte ens, den bodde i min gymnecessär och gjorde inget större intryck, en vanlig hudkräm som jag har för mig var varken tunn eller fet.

1 kommentar:

Lotta L sa...

Jag gillar dina 10 tomma som dom är! Så för min del behöver du inte ändra något.