torsdag 5 maj 2011

Cliniques sommarlook

Jag fick ett pressutskick från ett av mina favoritmärken Clinique igår. Jag ser att de flesta av mina skönhetsbloggande kollegor  redan har skrivit om detta, här ser ni två av dem:
Beleza
Skimmerskuggan
Jag tycker tjejerna skriver så bra om kollektionen. Det jag saknar är en skuggpalett med lite somriga färger. Jag blir mest sugen på solpudret Almost powder som kommer att kosta 310:- i svenska butiker. Gillar att det finns två färger i kakan, den ljusare är nog perfekt vintertid och den andra sommartid.

Jag har läst hos flera bloggare att Cliniques solskyddsprodukter är jättebra. Om ni behöver solkräm så kan jag tipsa om att Kicks har 25% rabatt på alla sina solprodukter just nu. 

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Cliniques solskydd är inte dumt!

Ninni sa...

Jag har läst på flera stycken bloggar att de har bra grejor, kanske provar snart...