onsdag 19 oktober 2011

Balm Balm Lipbalm

Här har vi ytterligare ett felköp som jag gjort. Ett läppbalsam från Balm Balm. Att jag inte läste beskrivningen lite mer ingående... det doftar nämligen rosengeranium. Ni vet den där växten som folk har hemma som man kan gnugga mellan fingrarna och så doftar det..... ja det doftar skitäckligt tycker jag! Hade jag läst lite mer noga innan jag klickade hem detta så hade jag aldrig köpt det. Så fort jag öppnade locket fick jag kväljningar och det doftar jättestarkt... näe detta kommer jag inte att använda. Blä!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dig, det luktar apa! /Cookie

Ninni sa...

Ja, jag skulle aldrig vilja ha en sån växt hemma.

Sminkhörnan sa...

Attans, vilken otur du verkar ha med felköp =/ Bättre lycka nästa gång!

Ninni sa...

Äh, det var rea... hihi.