måndag 10 oktober 2011

Barefoot Contessa

Jag ville testa min nya skugga från Stila som heter Barefoot Contessa. Jag lade en grund av Too Faced Shadow Insurance för jag ville ha det lite skirt. Vill man ha mer tryck i skuggorna så är ju MUS Hightechlighter bättre, men man kan ju variera sig.
Bilderna blev inte så bra denna gången, ja hela jag var nog lite suddigt för jag var lite trött på morgonkulan. Ni ser också att mitt ena öga har runnit lite, jag har förbaskat rinniga ögon just nu, jobbigt när man vill vara sminkad.
Filigree fick vara med och så ramade jag in med en brun penna från Prestige och mascaran Sumptuous Extreme från Estée Lauder.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Snyggt! Barefoot Contessa har jag alltid varit nyfiken på, den ser fin ut!

Ninni sa...

Den är lättmålad må du tro! :-)