lördag 12 november 2011

Bloggträff i Götet ikväll!

Jag är nästan färdig för att sticka iväg till en träff med skönhetsbloggerskorna i Göteborg med omnejd. Omnejden är rätt stor, hörde ryktas att en viss Bitch från Jönköping också kommer,hihi. Jösses vad det ska bli kul! Hoppas få ta lite bilder, inte alla som vill vara med på bild så vi får se vad jag har att bjuda på sen. Min mejk kommer iaf upp på bloggen imorgon eller så.

Ska man vara nervös nu eller? Meh, de är ju snälla tjejer allihop, tror jag är äldst av alla, gammeltant som jag är. :-)

5 kommentarer:

Josephine sa...

Ha det så kul! :)

Carina (TotalBeauty) sa...

Ni kommer säkert få en riktigt rolig kväll tillsammans :)

Anonym sa...

Du är ingen tant! Vad är jag då? Kram Cookie

Kerstin sa...

Hoppas ni hade riktigt kul!

Ninni sa...

Jaaa, det var så trevligt! Ska snart svänga ihop ett inlägg om träffen.