fredag 25 november 2011

Whops, en ny leverans från Feelunique

Det var så typiskt, dagen efter att jag hade beställt min ögonkräm från Clarins från Feelunique så kom de med ett necessärerbjudande. Om man köpte två produkter varav minst den ena var hudvårdande så fick man två produkter i en necessär (glömde fota necessären, men den är rosa). Men äh, jag behöver ju alltid nya läppbalsam, tänkte jag och slog till.

Jag köpte:
-Moisture replenishing lipbalm, verkar underbart!
-Eye pencil Waterproof i svart. Har denna penna i brunt och den är toppen. Behövde verkligen en ny svart penna. Har redan testat den och den höll perfekt för en festkväll med mycket dans.

Gåvan bestod av:
-Beauty flash balm, äntligen ska jag testa Clarins "askungekräm". Den ska läggas på när man vill känna sig lite extra ung och vacker och kan även användas som mask. Återkommer med recension.
-Hand and nail treatment cream, kan man få för många handkrämer vintertid? Tror inte det.

Jag gav ca 280:- för allt detta, tycker att jag fyndade väl.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Så irriterande när det dyker upp erbjudanden precis efter att man handlat :/ Men detta verkar ju ha slutat riktigt bra iallafall :)

Ninni sa...

Haha, ja man kan ju alltid köpa mer...fniss.