tisdag 14 augusti 2012

Hemma igen!

Nu är jag hemma i Göteborg igen efter fyra veckors härlig semester i Spanien. Internet i området funkade uselt, det var rena lotteriet om man kom ut på nätet eller inte och när det väl fungerade så var det trögt. Därför bloggade jag inte alls på semestern och kommenterade heller inte andra bloggar som jag brukar. Men nu tänker jag sätta igång igen.

Jag har såklart shoppat på mig mig lite grejor som inte finns att få tag i här i Sverige och de kommer ni få se snart! Ska bara komma i ordning med lite annat först såsom att gå igenom posten och tvätta och sånt. Därför kan det ta lite tid innan bloggen är igång igen. Börjar jobba imorgon och tänker med rysningar på hur min inbox i jobbmailen kommer att se ut... skulle hellre åka tillbaka till Spanien en månad till. Tur jag bara jobbar onsd-fred denna veckan, man ska inte ta ut sig... hihi.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Välkommen hem!

Kerstin sa...

Välkommen hem! Jag ska också hugga igång med jobbet ons-fre denna veckan. Phu!

Ninni sa...

Tack! Ja, det är betydligt skönare att ha semester än att ta tag i allt nu... hoppas ni haft en lika skön semester som jag har haft.

Åsa sa...

Välkommen hem men har det verkligen gått 4 veckor redan?

Ninni sa...

Tack Åsa, ja det är hemskt så fort semesterdagarna passerar förbi, bara swisch!