onsdag 27 augusti 2014

Smått & gott blandat

Här får ni lite goa tips om allt möjligt som känns spännande just nu.

Cliniques svenska webshop har just nu gratis frakt, men passa på för erbjudandet gäller bara idag torsdag (jag är lite sen med detta tips tyvärr). Notera att Clinique kommit med en ny rengöringsborste för ansiktet. Jag kommer säkert att få mer information inom kort ang denna. Jag vet även att de kommer med nya Chubby stick-rouge och nya nyanser av de klassiska Chubby sticken för läpparna så det händer en hel del på Clinique-fronten just nu.

Waterclouds är ett av mina favoritmärken vad gäller hårvård. Nu lanserar de ett silverschampoo med violetta färgpigment för blont och grått hår. Schampoot kommer att kosta 146:- och märket finns hos utvalda hårsalonger runt om i landet.
Eos gör underbara läppcerat! Nu kommer de med nyheter som de kallar för Visibly soft. Dessa har 99% naturliga och 95% ekologiska ingredienser. De innehåller hyaluronsyra som återfuktar och ger näring åt hudcellerna och även sheasmör och vitamin E. Smakerna heter Vanilla mint och Coconut milk. Finns bl a hos Kicks och Åhléns och kostar 89:-/st. Jag kan lätt tänka mig att ha minst ett sånt här stift i handväskan!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Tack för tipsen! Men är det inte onsdag idag?

Ninni sa...

Jamen du har ju rätt! Haha! Jag är tydligen virrig idag.