måndag 27 april 2015

Tio tomma

Det svämmade över i min tio tomma-låda nu och då är det dags för ett inlägg! Jag har redan fler saker i lådan så det kanske blir ett nytt inlägg snart...

  • Secret deo, jösses vad dryg denna var och vad bra den var! Gillade skarpt, synd bara att de inte finns att köpa i Sverige, tror jag köpte denna i USA. 
  • Yves Rocher Päron/Karamell-duschkräm. Denna doftserie lanserades till jul och jag har även bodylotion, doft och doftljus i serien. Gillar produkterna skarpt! Denna har jag faktiskt egentligen inte gjort slut på utan hällt upp i vår tvålpump på handfatet och kanske gjort av med hälften i nuläget. Den doftar supergott och är mild och skön. Kan tänka mig att köpa den igen om den kommer tillbaka i jul. Mums!
  • Isana duschkräm Maracuja & kokos. Budgetduschkräm från Rossmanns eget märke, denna köpte jag i Kiel. Jag gillar märkets produkter oftast, men denna stack inte ut på något sätt. En sån produkt man fort glömmer och jag trodde nog den skulle dofta mer tropiskt och spännande. Tror dock inte jag gav mer än nån tia för den så det gör inget. 
  • Rituals Yogi Flow dush-skum. Jag älskar Rituals produkter och så även denna. Underbart god doft och fluffigt krämigt skum. 
  • Rituals Imagine handtvål, japp även denna gillade jag jättemycket. Jag brukar passa på när produkterna följer med tidningsprenumerationer. 


  • Yves Rocher hallonduschkräm, budgetduschkräm som var helt ok. Har för mig att denna, precis som päron/karamell-serien lanserades vid jul förra året. 
  • Caudalíe Fleur de Vigne, en sån där doft som jag gillar för att den doftar nyduschat. Har även den persikofärgade Zeste de vigne hemma och den är också jättegod och fräsch. Inte ofta man gör slut på en flaska doft va? 
  • Ren Firming and smoothing serum, nej detta serum blev aldrig någon favorit och ändå gjorde jag slut på flaskan för den innehöll bara 30 ml så det gick rätt fort vid användning morgon och kväll. Jag har skrivit om produkten här
  • Deborah Hi-Tech-mascara. Den här mascaran är bra och detta var mitt andra exemplar. Ger bra med volym, sitter bra och har ett bra pris. 
  • Eos läppcerat med blåbärsdoft. Älskar Eos-ceraten och är lite bekymrad över att mitt lager av dessa snart är slut. Måste nog ladda upp med fler...

Inga kommentarer: