måndag 9 maj 2016

Tio tomma

  • Boots Therapy Energise Shower Gel, köpte denna på Boots internationella websida. Fräsch och god, men inte värd att betala dyr frakt för (jag passade på när det var gratis frakt). 
  • Label M Honey & Oat Mask, gjorde mitt hår mjukt och lent. Jättebra produkt om man gillar kryddiga dofter. 
  • Avéne XeraCalm duscholja, tråkig men bra produkt för känslig hy. Ingen doft alls och jag är så stolt att jag gjorde slut på hela denna utan att ens familjen var inblandad. Stor flaska på 400 ml. 
  • & Other Stories Botanic Whisper Body Wash, dryg och väldoftande duschkräm. 
  • Clinique Turnaround Revitalizing instant facial. En hybridprodukt som funkar både som ansiktsskrubb och mask. Jag använde den mest som skrubb, den har små fina korn och känns mild och skön. Gillade!  


  • Dusch Das antiperspirant som ska dofta grapefrukt men som doftade mer blandad frukt tycker jag. Funkade fint och var inte dyr, köpt i Tyskland. 
  • IsaDora Second Nail, skyddande lack som var lite som fransk manikyr. 
  • Cicamed Bodylotion Tangerine Vanilla, doftade jättegott och var skön. 
  • Too Faced Shadow Insurance, märker ingen skillnad på denna och Urban Decays Primer Potion och jag har varvat de två ögonskuggprimerserna (heter det så på svenska?) de senaste åren. 
  • Lush The Comforter Shower Cream, härlig duschkräm med svartvinbärsdoft. Gillade!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Turnaround-skrubben är superbra tycker jag!

Ninni sa...

Ja, den känns både mild och verksam.