onsdag 5 oktober 2016

CND Starstruck

CND kommer med flera kollektioner i höst och en av dem är Starstruck. Jag fick hem två av lacken i ett pressutskick, detta är Dark Diaomonds och Emerald Lights.
De är ännu finare i verkligheten, speciellt gillar jag Emerald Lights som jag redan burit. Kolla in på min Instagram så ser ni (katarinalavass).  Jag valde här att visa utan tillhörande överlack, det blir en betydligt slätare yta om man använder det. När jag gjorde manikyren så räckte det med ett lager, för det täckte perfekt. Det är toppen eftersom glitterlack är lite bökiga att få av. Med foliemetoden var det inget som helst problem och jag blev inte det minsta grön kring nagelbanden. Ett favoritlack!
CND's Vinyluxlack kostar 135:- och finns hos utvalda nagel- och skönhetssalonger.

Inga kommentarer: