söndag 23 oktober 2016

L'Oreal - Volume Million Lashes

Jag har inte testat så många mascaror från L'Oreal, men två av mina favoriter har faktiskt kommit därifrån. Den första jag testade var Lash Architect. det var för flera år sedan. Den den verkar ha utgått till förmån för en som heter 4D på slutet. Sen har jag testat False Lash Wings och den gillade jag också massor, recension här. 

Nu har jag även testat Volume Million Lashes som ni ser på bilden. Den gillar jag inte alls lika mycket. Den har en plastborste med täta piggar. Den är svår att bygga volym med och fransarna klumpar ihop sig. Den sitter rätt så bra dock, men jag skulle inte köpa den igen för det finns så många mascaror som är bättre. Så var det med det!

Denna kostar 175:- i svenska butiker, men L'Oreals mascaror är ofta på erbjudande så jag skulle inte ge fullpris om jag var ni.

Inga kommentarer: