fredag 21 oktober 2016

Tio tomma


  • Label M, Diamond Dust schampoo och balsam, helt ljuvliga produkter som gör håret mjukt och väldoftande. Lyxiga! Doften sitter i ett bra tag så att håret behåller den nytvättade känslan. Jag upptäckte att min sambo också gillade dessa trots att de har en rätt kvinnlig doft. Köp!
  • Matis Réponse Corrective, ganska tunn ansiktskräm med hyaluronsyra. Gillade känslan, men ogillade doften tyvärr. Den lila serien de har doftar otroligt gott dock. 
  • Deo i miniformat som jag köpt i Tyskland. Jag gillar doften på denna (näckros) men märkligt nog luktar jag svett på bara några timmar och så kan vi ju inte ha det. Den åker därför i soptunnan innan den är slut. 
  • Sanex duschkräm, jo jag vet att jag sagt att jag inte ska ha duschkrämer med i dessa inlägg, men jag ville visa er att Sanex inte bara gör mina favoritdeos. De gör även andra kroppsprodukter. Denna var dock ingen höjdare, jag är inte helt överens med varken doft eller att den är blaskig... 


  • Bobbi Brown, Smokey Eye Mascara, suverän mascara som både ger bra med volym och sitter bra. Klassisk borste. Rätt dyr dock. 
  • Dior, Iconic Overcurl Mascara, även denna är jättebra! Men dyr. Böjd borste.  
  • Två läppcerat från Boots (mint) och Cura Apoteket (finns inte längre utan är nu Apotek Hjärtat i samarbete med ICA). Båda var medelmåttiga och skulle inte köpa dem igen.
  • Lip Laquer Pot från NYX, gillade innehållet men eftersom den kommer i burk blev det inte av att jag använde så mycket pga meckigt och nu kändes denna ofräsch så bye bye! 

Bonus: Har även använt upp två sheetmasker. Den vänstra är min favorit, den har ni sett förut och den högra är den sämsta jag testat pga kladdig, för liten och att produkten aldrig sjönk in utan lämnade en flottig yta. Båda från eBay.

Tycker det går fort att använda upp produkter just nu, har redan fem till i min låda. Men de får ni se nästa gång!

Inga kommentarer: