söndag 2 april 2017

Fynd från Biotherm

För något år sedan åkte jag en Birkakryssning med jobbet till Åland. Jag tyckte lite synd om min sambo för han fick sällan göra något med sitt jobb. Därför köpte jag en liten present till honom i form av ett läppcerat från hans favoritmärke Biotherm. Han har snålat med detta stift och bara använt det vid läggdags och på dagarna kör han vanligt Lypsyl. Nu var hans favoritstift slut till hans besvikelse, ja det är inte så mycket han unnar sig på skönhetsfronten förutom just Biotherms produkter. Han kör även ansiktskräm och ögonkräm från detta märke. 
Biotherm har nästan försvunnit lite från min radar, de är inte aktiva när det gäller att marknadsföra sig mot bloggare och journalister, iaf inte vad jag sett. Ett tag hade de även smink, men det har de slutat med och nu har de bara hudvård. Deras Deo Pure är en av mina favoriter och jag har alltid gillat märkets övriga produkter då de känns bra på huden och doftar gott. Förra lördagen strosade jag och mannen på stan och sprang på ett necessärerbjudande på Grand Parfymeri på Kungsgatan här i Göteborg. Om man köpte två valfria produkter från märket så fick man en necessär med produkter. Inget krav på vad man köpte och när jag tittade på kvittot så såg jag att jag dessutom fått 25% rabatt på deon. Så för 248:- fick jag både cerat, deo och en necessär med följande:

  • Biosource purifying foaming cleanser 20 ml, denna har jag haft tidigare och gillar
  • Skin Best Wonder Mud ansiktsmask 20 ml
  • Blue Therapy Serum-in-oil 10 ml
  • Blue Therapy Accelerated cream 15 ml (dagkräm)
Speciellt peppad är jag på serumet, någon som testat?

Necessären som är genomskinlig borde man väl kunna använda istället för plastpåse när man har vätskor i handbagaget?

Visst var det ett rätt bra köp?

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Bra köp! Och fina extra produkter! Alltid kul med gåvor.

Ninni sa...

Visst är det, bra när man reser också med småförpackningar.