måndag 23 februari 2015

Keratinbehandling

Min kollega Janet, som sitter brevid mig på jobbet, har varit och gjort en keratinbehandling på Salong Kicki vid Redbergsplatsen. Hon köpte den via Groupon eller Let's Deal (minns inte vilket). Jag bad henne ta lite före och efter-bilder då jag tror det kan intressera mina läsare. 
Janet har tjockt hår med självfall, hon färgar håret då det annars blir grått. Till fest brukar hon platta håret och den var den effekten hon var ute efter. På bilden ovan ser ni hur håret såg ut innan behandling.
Här är keratinet inkletat ordentligt i håret och vad jag förstår så plattar man in medlet i håret.
Efter behandling såg håret ut såhär och så såg det även ut efter tvätt utan att hon behöver platta alls och resultatet håller sig rätt så länge. Frisset är borta och självfallet är dämpat. En keratinbehandling är rätt dyr så är ni sugna så håll koll efter erbjudanden. 

Inga kommentarer: