torsdag 28 oktober 2010

Sambons roliga kommentar

Jag har precis testat den nya Enzyme-peelingen från Emma S som jag köpte tidigare idag. Jag är knallröd i ansiktet och det svider lite. Man ska bara ha på den i en minut innan man sköljer och jag följde instruktionen. Sambon frågade:
-Är den från Polen?
Han tänkte på den där dokumentären som sändes på teve häromåret om den där plastikkirurgi-kliniken där alla patienter gick omkring på ett sunkigt hotell och var halta och lytta efter operationerna. Haha. Jag lovar recensera produkten sen.

3 kommentarer:

Carina sa...

Har funderat på den där peelingen eftersom att så många har skrivit om den, men vågar nog inte på grund av att flera personer har reagerat som dig. Det kan ju inte vara bra för huden att reagera på det sättet. Ser fram emot din recension av produkten :)

Kerstin sa...

Haha :)

Ninni sa...

Carina; Det ska vara så, det tog sedan bara nån halvtimme innan rodnaden lade sig så det var ingen fara. Idag syns inget alls.