fredag 29 oktober 2010

Sinful Colors - Tokyo Pearl

Vita skimmerlack har jag alltid gillat. De var kanske mest inne på 80-talet, men det struntar jag i. Jag har saknat ett sådant i min lacksamling så jag slog till på ett från Sinful Colors när jag var i NY, de finns också att köpa superbilligt (bara 2 dollars/st = 14 kr) på Cherryculture. Passa på nu om ni vill beställa därifrån förresten, för de har 20% på hela sortimentet just fram till på söndag med koden TREAT20 som man anger i kassan.

Just det, lacket var det ju. Formulan är inte helt perfekt. Att det blir lite randigt kan jag leva med, men tyvärr blev det rätt bubbligt också, vilket inte framgår av bilden ser jag. Det sitter dock helt ok, nu tre dagar senare ser det nästan nymålat ut så jag tycker ändå att det är ett väldigt prisvärt lack.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Ett riktigt vinterlack

Ninni sa...

Ja, du har nog rätt där!