onsdag 9 februari 2011

Estée Lauder Perfectly Clean

Minns ni att jag kastade bort min tomma flaska L300 ansiktsvatten häromdagen? Såklart hade jag en ny på lager! Detta ansiktsvatten från Estée Lauder har jag faktiskt haft förut. Det är inte många produkter som jag köpt fler gånger, men detta ansiktsvatten är jättebra och doftar underbart lyxigt så jag kunde inte låta bli. Jag har även provat den löddrande rengöringen i samma serie och kan varmt rekommendera båda produkterna. Tycker ni ska kolla in dessa produkter när ni besöker Kicks eller Åhléns. Jag gav ca 200:- för min flaska hos Strawberrynet, hos Kicks och Åhléns kostar den 290:-. Fördelen med att köpa den i butik i Sverige är att de ibland har necessärerbjudanden som är jättehärliga.

4 kommentarer:

Tina (Beleza) sa...

Låter intressant. Jag gillar Estee Lauder men har inte testat mycket i hudvårdsväg. Hur är doften på den där. Parfymerad?

BEAUTY SECRETS Tävling pågår! sa...

Estée Lauder är såå bra.. Jag har en lång lista vad jag vill köpa näst och 70% är Estée Lauder!:)

Älskar krämerna, primern och deras ögonskuggor..och den där ansiktsvatten har jag också haft. Började sakna den faktiskt nu..!:)

<3

Kerstin sa...

Ser trevligt ut!

Ninni sa...

Den doftar supergott, men inget för den som vill ha oparfymerat.