söndag 27 februari 2011

På mitt nattduksbord just nu

De här söta burkarna bor just nu på mitt nattduksbord.

Den övre burken är ett läppbalsam som innehåller mandelolja, sheasmör och pepparmintsolja. Helt ljuvlig produkt, den är mjuk och känns härligt fet på läpparna, precis som jag vill ha det. Burken är inköpt i NY, jag minns inte i vilken butik jag hittade den.

Den nedre burken på bilden är en fotkräm, den är som vaselin i konsistensen,ganska hård och därmed dryg. Den doftar lite örtigt. Innehållet är jättebra för mina torra och fnasiga hälar, jag smörjer på lite innan det är dags att sova. Man får ju tänka lite på vårens sandaletter, jag vill inte ha fula och spruckna hälar då för det tycker jag ser lite äckligt ut. Jag köpte min burk på Eleven och den kostade mig 79:- + frakt.

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Färgen på innehållet i båda burkarna får mig att tänka på äpplen

Carina sa...

:) Hihi har aldrig stött på någon som har så många läppbalsam som du. Du verkar verkligen att ha samlat på dig en hel del av den varan.

Ninni sa...

Haha, jag älskar läppbalsam och är storförbrukare av dem! Visst är de fina mina burkar!