tisdag 8 februari 2011

Spana in letsdeal.se!

Spana in letsdeal.se! Grymma rabatter på det bästa din stad har att erbjuda!

Jag måste faktiskt rekommendera Let's deal. Om man registrerar sig där så får man ett erbjudande per dag (man väljer den stad man bor i) och så kan man välja att köpa dagens deal eller inte göra något alls. Det är alla möjliga ställen som erbjuder bra rabatter, det kan vara t ex skönhetssalonger, frisörer, restauranger eller butiker. Jag fick en ansiktsbehandling i julklapp av sambon därifrån, ord pris var 695:- (som jag vet att det kostar annars för jag har varit på den salongen tidigare) och han gav 395:- istället. Häromdagen köpte jag en ny ansiktsbehandling på ett annat ställe och den kostade också 395:-, där var ord pris 995:- för den håller på i 1,5 timme - hur lyxigt är inte det! Salongen ligger bara några meter från där jag bor så jag kunde inte låta bli. Man får som ett presentkort med en kod i mailen som man sedan uppger på salongen eller var det nu var man köpte sin deal. Så ni som inte är medlemmar - klicka på länken ovan och anmäl er till er stad. Det finns inget som helst köptvång och man kan närsomhelst gå ur om man vill.

Inga kommentarer: