fredag 15 juni 2012

Essence - Irreplaceable

Minns ni att jag köpte en hel hög nagellack från Essence i Tyskland i vintras? Jag håller fortfarande på att beta av dessa. Här har vi ett potentiellt favvolack! Det heter Irreplaceable.

Jag hade faktiskt inte förväntat mig att jag skulle gilla det så mycket. Guldskimret ihop med att det är lättlackat och har helt ok torktid fick mig att smälta. Som vanligt har jag Seche Vite snabbtorkande överlack, men ändå. Ofta har lacken fint skimmer i flaskan som inte kommer fram på naglarna, men här är skimret tydligt även när man lackat. Att jag sedan inte ens gav en tia för min flaska (0,95 euro) gör ju inte saken sämre precis... hejja Essence - kom till Sverige!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag brukar inte gilla beiga lack, men det här var väldigt snyggt!
Hade varit kul om märket hade kommit hit, men det hade nog blivit mycket dyrare då, tror du inte? Typiskt Sverige liksom.

Ninni sa...

Du har nog tyvärr rätt... Det bästa kanske vore med en tysk webshop.mb