onsdag 11 juli 2012

L'Oreal - Miss Candy

Kommer ni ihåg häromdagen när jag surfade runt på nätet och blev sugen på lite saker ur L'Oreals nya Miss Candy-kollektion? De hade rabatt på allt smink på Feelunique men jag vågade inte beställa av rädsla att paketet skulle komma när jag var bortrest. Dagen efter traskade jag in på Lindex och fick syn på att glossen från Miss Candy-kollektionen var på erbjudande! Klart jag inte kunde låta bli då!
Jag slog till på glosset Miss Candy, alltså med samma namn som kollektionen. Det är det som drar åt det lila hållet som ni ser. Istället för normalpriset på 105:- så gav jag 79:50 för detta. Helt ok!
Det ger nästan ingen färg utan bara glans, jag gillar ju sånna läppglans. Dock är det något i smaken som inte är helt hundra i min smak, nån sorts tvålig bismak så jag köper nog inte fler av dessa. Jag minns inte att L'Oreals läppglans smakade illa, tvärtom har jag för mig att jag gillade dem förut. Tror jag har ett annat sånt här fast mörkare rosa i mitt förråd nånstans oöppnat, ska ta fram det snart och kolla om det också smakar likadant.

Inga kommentarer: