söndag 29 juli 2012

Resepackning del 5

Färgglada naglar är kul på sommaren. De här flaskorna har jag med mig till Spanien. Den enda som får åka med hem igen är Orly's underbara Olé - för det lacket älskar jag och jag vill inte vara utan det på sommaren. Bloggade om det häromdagen också, länken leder dock till ett äldre inlägg.

Från vänster har vi en nagelstärkare från Deborah, den är ingen favorit men funkar som underlack. Nästa flaska är ett snabbtorkande överlack från budgetmärket L.A Colors, det här märket finns på Cherryculture, det är helt ok fast kanske inte riktigt så bra som Seche Vite.

Smålacken kommer från H&M och kom i ett kit, tror jag gav sisådär 19:- för alla fem. Bilden är lite mörk, men det är guldglitter, lila, teal, orange och rött. Perfekt att lite slit-och-släng-lack man kan lämna kvar, lånar dessutom ut lacken till småtjejerna i området så man kanske inte vill ha sina dyr-lack med sig. Nu kan de få kladda om de vill!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Minikittet ser ju himla fint ut!

Lotta sa...

Perfekt med småflaskor! Och färgerna ser fina ut.

Ninni sa...

Småtjejerna i området (de är 7-8 år gamla) gillade lacken! :-)