fredag 6 juli 2012

Prada-lyx

Mmmm, häromdagen var jag och hämtade ut ett paket på posten från Cheapsmells. Det var min überlyxiga Prada-parfym som dök upp. Kolla bara vilken fin ask med tygband och allt! Det är inte många pappersaskar jag spar, men denna får nog bo kvar ett tag.
Titta vad fin flaskan är! Både flaskan och parfymen doftar lyx tycker jag. Jag känner mig elegant när jag bär den här doften.
Jag betalade £23,40 plus frakt £3,11 för min flaska på 30 ml (köpte L'Oreal-solkrämen ni såg igår i samma order). Det blir lite drygt 300 svenska kronor totalt. Denna parfym är något dyrare nu, £24,20. Mycket bra köp om ni frågar mig, en 50-ml-flaska kostar på Kicks hela 815:-. 

Leveransen tog drygt en vecka, vilket jag tycker är helt normalt från England, eller har Cheapsmells sitt säte på Jersey - jag vet inte... någon tull åkte jag inte på iaf och har aldrig gjort när jag handlat i denna webshop.

1 kommentar:

beautylana sa...

Den kom snabbt! Grattis!