onsdag 21 november 2012

Fint julkit från Idun

Idun är ett märke som jag inte har så stor erfarenhet av. Jag vann en skuggpalett från dem en gång, men den paletten blev min mamma så himla förtjust i att hon fick den av mig när jag hade testat den ett par gånger. Min mamma sminkar sig sällan så jag uppmuntrar henne till det. Nu kommer Idun med ett underbart fint och prisvärt julkit. För 499:- får man allt detta:

  • Necessär designad av Patricia Gucci (måste säga att denna necessär är finare än de flesta jag sett).
  • Foundation med spf 15
  • Infällbar kabukiborste (mycket praktiskt)
  • Fickspegel (bra med lock)
  • Mascara 
Från den 26 november finns detta kit till försäljning hos Apoteket AB, Eleven och Nelly. 

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Himla fint kit! Det är värt att köpa bara för borsten, Iduns borstar är ju grymma!

Ninni sa...

Är de? Hmmm.... extra sugen nu.