fredag 30 november 2012

H&M - Silver drama

Häromdagen strosade jag på stan med två goda väninnor inför en gemensam middag. Vi brukar stämma träff i nån butik på stan och shoppa lite innan vi äter tillsammans. Mycket trevligt för då slipper den som kommer först stå ute och frysa också. Jag sprang på det här roliga glosset från H&M's eget märke. Det heter Silver drama. Kanske inget för vardagsbruk (?), men till fest kan det vara kul.
Titta, det är verkligen silverfärgat! Glosset kostade bara 29:50 så det gör inte så mycket om det inte blir någon favorit. Det känns lite åt det isiga hållet på läpparna, inte lika skönt som H&M's vanliga läppglans. Men kul är det tycker jag! Det fanns även guldfärgat om ni är nyfikna.

Här har jag lagt glosset direkt på läpparna, kan även tänka mig att det är fint ovanpå andra färger, t ex en lite mörkare rosa färg kan få fint skimmer.

Hörrni, måste också bara tipsa om att ni får 15% rabatt på Feelunique just nu om ni använder koden TREAT15, vet inte hur länge den gäller så skynda fynda.

1 kommentar:

Ninni sa...

Ja, visst är det lite skojigt? Kul till en vinterfrostig mejk.