fredag 23 november 2012

Fler LR-produkter

Jag fick hem några fler produkter från tyska LR för att testa. Här ser ni en duoskugga från märkets Colours-serie, prov på Heidi Klums parfym Me samt en nagellacksremoverbox.

Första intrycken är:

-Skuggorna (115:-), inte mina vanliga färger, men kanske bra att prova utanför boxen ibland? Ska definitivt ge dem en chans. Dessa finns i tolv olika varianter.

-Heidi Klums parfym Me (50 ml 469:-), my gosh! Den här är ju som en lite annan variant av Estée Lauders Pleasures. Jag älskar Pleasures! Den här kan jag lätt tänka mig i fullstorlek trots att jag är extremt kräsen när det kommer till dofter, många dofter får mig att må illa. Den doftar gott utan att vara påträngande. Ser i katalogen att flaskan är fin också.

-Nagellacksremoverboxen (115:-). Inte testat ännu, men en sak som jag ser på en gång är att den inte är så djup som Bourjois och Sephoras varianter och det är en bra grej. Jag har nämligen svårt att nå ner med mina korta fingrar i dessa. Därför gillar jag Depends box bättre för där når jag ordentligt!
De här produkterna hittar ni på Lindas hemsida www.lassarsson.se. Jag återkommer när jag testat grejorna ordentligt.

Update: Det är specialpris på nagellacksremoverboxen november ut. 99:- istället för 115:- så är ni nyfikna - passa på!

1 kommentar:

B R O W N S U G A R sa...

Svar: Vad roligt :D ser jag verkligen fram emot!