fredag 4 juli 2014

Bourjois på Feelunique

Fick precis ett mail från Feelunique, de säljer nu Bourjois produkter, dock får man jämföra priserna med Asos som ju också har fri frakt vid köp över 150:-. Båda webshopparna är bra att handla ifrån. Jag är rätt sugen på  Bourjois Healthy mix foundation. Om man handlar Bourjois-produkter för över £15 från Feelunique så får man just nu ett av märkets fina rouge som heter Little round pot, de var mina favoriter när jag var yngre och jag är rätt sugen på att testa dem igen.

Häromdagen såg jag att Benefits nya eyeliner They're real push up liner är dyrare på Feelunique än i Sephoras svenska butiker. Så det lönar sig att jämföra - varje gång! Många sköna slantar att spara om man undersöker lite innan man handlar.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Jag kommer ihåg dom där runda burkarna, eller dosorna. Jag gillade dom också, tack för tipset!

Ninni sa...

Goa minnen från 80-talet.