fredag 8 november 2013

Ibland blir man förvånad

Häromsistens när jag handlade på apoteket så hade de ett erbjudande att man fick köpa en tub duschkräm från Apoliva för 14:50 när man handlade annat. Eftersom duschkrämer går åt i rasande takt hemma hos oss så slängde jag ned en tub i korgen och betalade. När jag kom hem så såg jag att duschkrämen var oparfymerad. Sånt brukar jag tycka är trist... men jag tänkte att ena sonen alltid kan använda den då han har en smula känslig hud. Men så provade jag den själv och blev störtförtjust! Den här duschkrämen är härligt fyllig och lite silkig i konsistensen, den löddrar underbart och känns riktigt lyxig. Dessutom doftar den inte sådär trist oparfymerat utan fräscht. Jag gillar, spring och köp!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Tack för tipset! Jag brukar ha mer känslig hud på vintern och får då köra på enbart oparfumerat. Lactacyd är grymt bra, men ack så tråkig. Kul att variera sig med lite andra grejer!

Ninni sa...

Ja, testa denna!