söndag 24 januari 2016

Ett alternativ från Tony Moly

Jag undrar verkligen varför The Body Shops Vitamin E Eyes Cube utgick! Någon som vet det? Jag älskar det lilla stiftet som svalkar huden kring ögonen och gör min hud betydligt mindre puffig på mornarna. Men så hittade jag ett alterativ från Sydkoreanska Tony Moly som jag bums beställde hem. Jag kommer att återrapportera om detta stift är lika bra. Cooling Eye stick heter produkten och jag köpte min på Rinishop som finns på eBay, jag gav strax under 60:- så det är ingen dyr historia. Tony Moly-stiftet innehåller 9 gram mot Vitamin E som bara innehöll 4 gram. Så om det är lika bra som TBS-stiftet så är det ett redigt fynd! Återstår att se.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Nämen, visste inte att de utgått, jag gillar ju det jättemycket... Spännande med TM:s variant!

Ninni sa...

Ja, jag vet ju att du gillar TBS-stiftet precis som jag gör så det är bra med ett alternativ.