torsdag 13 januari 2011

Dagens med bildspam

Nu ska ni minsann få en överdos av mig här! Man får ju passa på att fota när ljuset för en gångs skull är bra. Jobbade hemifrån idag och passade på att fota järnet på lunchen när solen sken ute.

Jag rotade fram två lösa skuggor som jag inte använt på länge, de är Fyrinnes mörkbruna Nightboat som jag aldrig tror jag använt tidigare men som jag genast blev förjust i. Sen är det det guldfärgade MAC-pigmentet Gold Mode som jag gillar skarpt.
Under ögat ser ni Prestige-pennan Total Intensity i färgen Bold Brown, mycket mjuk penna som trots det sitter förträffligt bra, suddade ut den lite med en hård skumgummiapplikator.

 Brynen blev lite för olika tycker jag, men man ska ju se sina ögonbryn som syskon och inte som tvillingar har jag läst nånstans så det står jag ut med.
Cheese! Läppglanset kommer från E.L.F's mineralserie och heter Trendsetter. Mycket behagligt på läpparna och lättmålat.
Och här har ni samlingen med grejor som jag använde. Missade att fota min färgade dagkräm från Bobbi Brown som jag hade som grund, men den har ni ändå sett tidigare, svart tub med vit text ni vet... Löspudret vet jag inte om jag visat tidigare, det kommer från Oriflame. Rouget kommer från E.L.F's studioserie och heter Berry Merry, det är något för smuligt och flygigt för min smak, men jag gillar färgen.
Bara kommentera om ni undrar något om produkterna i övrigt.

Man måste få skoja lite också...

11 kommentarer:

Shamrock sa...

Snyggt.

Linda sa...

Vad söt du är - även som vinögd;-)! Fin, naturlig och neutral vardagsmake när den är som bäst.

Kerstin sa...

Jättefint! Så härligt med solbilder!

Ninni sa...

Tack vad ni är gulliga, jag är på bra humör idag och solen sken vad mer kan man begära förutom möjligen lite vår?

Carina sa...

Kul att du lyckades fånga lite solsken :) Hihi fast du ser själv alltid ut som ett solsken :) Brukar alltid få ett leende på läpparna när jag besöker din blogg!

Fin vardagsmakeup!

Ninni sa...

Vad bra att du blir glad! Det gör mig glad också!

Anonym sa...

Vilka vackra bruna ögon du har! Sååå fint! :-)

Bitte sa...

Jättefin sminkning. Härligt med sol!

Ninni sa...

Åh vad ni är gulliga! :-)

Sminkan sa...

Jättefina bilder och du ser så pigg och söt ut! Och glad! Härligt!

Ninni sa...

Hihi, tack!