lördag 15 januari 2011

Lite H&M-inköp

 H&M har alltid kul smink tycker jag! Deras nagellack är otroligt prisvärda, kostar bara strax under 40:-  och det kommer nya färger ofta. När jag var där häromdagen föll jag pladask för Moody Model och Soaked in Purple. När jag sen såg att de fått in lite nya skuggor också och dessutom en som var jättemycket lila och som dessutom bara kostade 19:50 ja då var det ju bara att slå till. Allt detta för under hundringen.
 Pigmenteringen på skuggan är bra, men inte bäst av alla skuggor jag har, men vad kan man begära för det priset? Jag är nöjd!
 Har här grundat med Paint Pot Bare Study från MAC.
 Här är en närbild på skuggan.

4 kommentarer:

Sminkan sa...

Fin lila på den skuggan!

Ninni sa...

Japp, kunde ju inte låta bli när den var så fin! :-)

Bitte sa...

Jag håller med sminkan. Väldigt fin nyans på skuggan.

LINDA sa...

Jättevacker lila nyans. Den syns bra på dig på bilden ialf.