måndag 17 januari 2011

Leverans från Eleven

Häromdagen fick jag leverans från Eleven. Min första beställning därifrån faktiskt! Jag är väldigt nöjd med leveranstiden. Jag köpte lite olika saker, bl a denna duschkräm från Love The Planet, ett ekologiskt märke.

Den doftar underbart av mandarin, har inte provat den än dock.
Den här tänkte jag ha till mina torra hälar som ibland får lite sprickor.
Kolla vilka generösa prover de skickade med! Kul att prova Mario Badescu, tror inte jag gjort det förut, möjligen har jag haft nåt litet prov nån gång tidigare, men jag är osäker. Jag köpte även en mascara och en tvål. Mascaran glömde jag fota och tvålen är så fin så den får ett eget inlägg snart! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

SV: Men långsam viktnedgång är oftast det som håller i längden. Dom flesta kan gå ner fem kilo på två månader genom att svälta sig själv. Det handlar ju om att anpassa sin vardag till en hälsosammare livsstil och aldrig återvända till det ohälsosamma livet man levde innan.

Ninni sa...

Jo, jag men jag vill ju i mina snygg-jeans! Nu! Jag äter bra mat, kan inte leva utan mat. Skulle aldrig klara att leva bara på pulver.

Hanna sa...

Eleven brukar vara grymma:) gillar alla prover man får:D

carina sa...

eleven är riktigt snabba med sin leverans :) har beställt från dem några gånger...

Ninni sa...

Ja, det blir nog fler gånger, jag är riktigt nöjd!