lördag 2 februari 2013

Calvin Klein - Sheer beauty

Jag är sugen på lite nya parfymer just nu. Dock hittade jag en i mitt förråd som faktiskt inte fått så mycket uppmärksamhet som den förtjänar. Den här kommer från Calvin Klein och heter Sheer beauty. Efter att ha provat den ordentligt så gillar jag den skarpt trots att den innehåller mysk, men det kan inte vara så mycket mysk för den är inte tung utan precis lagom fräsch så jag tänker använda den till vardags.

Toppnoter: Bergamott, Röda bär och Persika
Hjärtnoter: Pion, rosa lilja och Jasmin
Basnoter: Sandelträ, Mysk och Vanilj


Jag har bara en liten förpackning med rullkula, men jag ser att den finns på bl a Kicks och Feelunique. Om man letar lite så finns den nog till bättre priser lite här och där för jag tror inte det är någon nyhet.


2 kommentarer:

Lotta sa...

Borde provsniffa denna, låter som det var någonting för mig.

Ninni sa...

Ja, jag har haft den ett bra tag, men inte gett den en chans, glad att jag gjorde det nu.