måndag 25 februari 2013

Noteringar ang P50P

Jag tänker inte säga upp min prenumeration på Glossybox, det kan tyckas vara fusk, men den vill jag ha kvar. Så det så. :-)

Hur det gått hittills? Hittat ett rouge som jag ska ge bort till en kompis, det är ett av MUA-rougen jag köpte för de två var alldeles för lika. Annars går det trögt, men har flera nästan tomma förpackningar. Känner mig dessutom lite nöjd med all shopping jag gjorde i London så än har inget köpsug på skönhetsfronten infallit. Ska troligen köpa mig en skinnjacka idag som jag hittat, men det är ju inte smink och den är dessutom planerad sedan innan. Hade hoppats hitta en sådan i London, men såg ingen som var fin i butikerna där.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag har en tom hittills :) åh så vårigt med skinnjacka :)

Ninni sa...

Bra jobbat! Ja, får se hur jackan sitter när jag provar i affären...