lördag 31 oktober 2015

Fina tvålpumpar från Gunry

Häromdagen var jag och kollegan och handlade saker till företaget på Tingstad Cash. Då hittade jag de här fina tvålpumparna från Gunry som jag slog till på (såklart betalade jag dem själv). Efter att ha nosat på innehållet så föll jag pladask, den ena tvålen doftar gröna äpplen, sådär som det där schampoot som fanns på 80-talet där flaskan var knallgrön. Den andra tvålen har nån doft jag känner igen, som något skumbad jag hade när jag var liten. Rosmarin och bergamott ska den dofta men jag vet inte, god är den iaf. Sen fanns det en tredje variant med lavendel, men den skippade jag då jag inte gillar lavendel.

Gunry är ett märke som jag bl a sett på GeKås i Ullared så håll koll om ni ska dit. De kostade sisådär en tjuga styck och då rymmer flaskorna 500 ml. Om de är bra eller torkar ut händerna vet jag inte ännu dock, men jag älskar flaskorna och handtvål går det åt massor av härhemma.

2 kommentarer:

Anna sa...

Den med bergamott luktar gott, men gud vad den torkar ut händerna!

Ninni sa...

Äsch då, får ställa en tub handkräm brevid.