måndag 12 oktober 2015

Jordana Easyshine i Cotton Candy

Jordana är ett amerikanskt drugstoremärke i budgetklassen. Jag har sedan tidigare en brynskugga därifrån som är flitigt använd. Jag blev lite nyfiken på deras färgade läppglans i stift som heter Easyshine så jag klickade hem ett stift Jag hittade mitt hos den välkända shoppen Beautyjoint som finns både som webshop och på eBay. De har funnits länge så där kan man tryggt handla och i detta fallet var frakten dessutom gratis.
Stiftet doftar jordgubb och har ytterst lite färg, det ger mest lglans. Det är väldigt skönt på läpparna, känns som ett läppcerat med bra glid. Det är fördelarna. Nackdelen är förpackningen, det går inte att skruva ned stiftet mer än det ni ser på översta bilden, dvs stor risk att skada stiftet när man sätter på korken. Känns inte nämnvärt exklusiv också, men det kan man ju inte begära för drygt 35 kronor.
Nyansen ljusar upp mina läppar en smula, men i verkligheten tycker jag den syns mindre än på bilden.

Inga kommentarer: