lördag 10 juli 2010

Ickekladdig solkräm


Jag gillar inte sånna där kladdiga feta solkrämer. Jag är en person som tyvärr svettas ganska mycket när det är varmt och då känns det som om solkrämerna mest lägger sig utanpå huden och man jag svettas så stängs hela skiten in (ursäkta uttrycket). Men denna solspray från L'Oreal är verkligen ett undantag. Den är som en tunn genomskinlig vätska som inte är ett dugg kladdig. Jag tycker den är suverän! Det man kan se som nackdelar är att den är parfymerad och att det inte syns där man smörjt på så det är lätt att missa här och där. Den innehåller även alkohol och känns lite för stark att ha i ansiktet så jag kör den bara på kroppen. Men den är verkligen jätteskön i övrigt.

På bilden kan ni också se mitt avskavda nagellack. Så blir det när man letat efter musslor mellan stenarna under vattnet till barnens krabbfiske. Vi har varit ute på Styrsö hela dagen och haft det ljuvligt!

3 kommentarer:

Sarajessica sa...

Den där fantastiska solkrämen sprang jag på för halva priset på Lindex med SPF 30, då blev jag en lycklig kicka. :D Kommer aldrig gå tillbaks till kladdiga krämer igen. :D

Kerstin sa...

Hrm, denhär blir jag nyfiken på!

Ninni sa...

Ja, den är verkligen icke-kladdig. Många krämer säger sig vara det, men de flesta lyckas inte.