söndag 4 juli 2010

Tillbaka!

Med lite runt-trassel så lyckade jag lösa bild-problemet. En skönhetsblogg utan bilder är ju värdelös!


Här har vi en mejk som jag gjorde för några dagar sen med Amy från Makeupcosmetics och en annan lös skugga från Barry M som jag tror heter Winter Berry. Som grundskugga lade jag den ljusa skuggan ur H&M-duon Hot Sand. Men vänta nu... har jag fortfarande bildproblem tro? Vad är det för nåt litet bildspöke som lurat sig in i bilden? Ser ni honom eller är det bara jag som ser? ;-)

5 kommentarer:

Veronica sa...

Hahaha- en linslus! :-) Mejken var jättesnygg- du passar bra i lila tycker jag.

Kerstin sa...

Ursnygg sminkning och ursnygg bild =)

Sminkan sa...

Vad snygg du är! Jättefin bild!

Ninni sa...

Tackar tackar! Ni är så snälla!

Carina sa...

Vad vacker du är :)

Hihi jag vågar tyvärr inte visa mig på bild.