tisdag 6 juli 2010

Recension Ldb Purple Clematis


Minns ni att jag hade köpt en sån här burk på rea för ett tag sen? Nu är min burk nästan slut och jag tänkte skriva några rader om vad jag tycker. De flesta bodybutters kommer i 200 ml-burkar. Denna innehåller bara 130 ml. Nu gör inte det mig så mycket för jag gillar ju att prova nya krämer hela tiden. Normalpris är 99:-, jag tror inte jag gav mer än 29:- på rean på Åhléns för den. 99:- tycker jag inte den hade varit värd för då hade jag hellre lagt en liten slant extra på en bodybutter från The Body Shop, men för detta priset får jag vara nöjd. Detta är en limited edition-produkt och jag tror att den kom lagom till julhandeln 2009, men jag har sett att den finns kvar på t ex Grand Parfymeri och där reade de inte ut burkarna. Krämen doftar gott, litesådär blommigt syrligt. Det är inte min favoritdoft, men jag gillar den. Den är hyfsat återfuktande, men inte så dryg som andra bodybutters. Den får en trea av mig.

Inga kommentarer: